The Rewire

برنامه تغییرات بنیادی در نگرش و شخصیتم


این شروع یک انقلاب درون من است. یک تحول بنیادی که تمام ابعاد وجود من را در بر میگیرد. شروعی است برای کشف و احاطه به دنیای درون و بیرون خودم. تلاشی برای تطبیق پذیری بیشتر با محیط و تبدیل شدن به موجودی که در هر شرایطی زنده می ماند. تغییر ذهنیاتم به سمت و سویی طبیعی تر و ذاتی تر و پیدا کردن راهی آلترناتیو بر روش ادراک مستقیم و عقلی در برخورد با شرایط و واقعیات. تلاش برای تغییر خلق و خویی که من را آسیب پذیر می کند و کیفیت زندگی من را پایین می آورد. تلاش برای جایگزین کردن نگرش منفی با نگرش مثبت. و تلاش برای غرق شدن در دنیای مطلوبم , بالا بردن قدرت تمرکزم و تحمیل اراده ام به سرنوشتم.

مجموعه ای از اهداف را دنبال می کنم که در ابتدا تصور کردن همه شان سخت و گیج کننده است, این یادداشت کمکم میکند که همه چیز را کنار هم ببینم و برای دستیابی به هرکدامشان راه حل پیدا کنم. اینکه چه می خواهم را می دانم اما اینکه چطور باید به آنها دست پیدا کنم نیازمند تفکر بیشتر است. و در نهایت به دنبال یک معنویت و راه و روش برای خودم هستم که پتانسیل های متافیزیکی را درونم جستجو کنم, چیزی که از وجودش مطمئن نیستم اما تصور میکنم منهای حواس پنج گانه راهی برای ادراک و ارتباط با جهان بیرونم وجود دارد. راهی برای تاثیر بر واقعیت , چیزی شبیه خم کردن و شکستن قوانین در ماتریکس. رویکردم تمرکز روی بدست آوردن آنچیزی هست که باید باشد به جای تمرکز روی برطرف کردن آنچیزی که نباید باشد. 


اهدافم رو در چهار گروه دسته بندی کردم:


گروه اول خواسته های نهایی من هستند. شرایطی که در نهایت باید برایم فراهم شوند و مفهوم اصلی تغییر من را شکل می دهند. 


گروه دوم تغییر رفتار, طرز فکر, خصلت ها و خلق ذاتی ام است. میخواهم عادتهای مفید را جایگزین عادتهای بد کنم و رفتارهایی را تمرین کنم که کیفیت زندگی ام را بالا میبرند. این اهداف را با جدیت دنبال می کنم و با تکنیکهای Active Mental Management و Thought Control و روشهای دیگر مثل مدیتیشن و تلقین مثبت به آنها دست پیدا می کنم.


گروه سوم چیزی است که به عنوان منبع انرژی بهش نیاز دارم؛ معنویت, چیزی که من را از واقعیت فیزیکی فراتر ببرد و درد و رنج حاصل از آگاهی را تسکین دهد. شاید یک ظرفیت کشف نشده ای درونم باشد, شاید طبیعت چیزی بیشتر از حواس پنجگانه برای من گذاشته باشد. راه حلی غیر از فرار از واقعیت و تخدیر. یک راه حل بهتر و اساسی تر.


و گروه چهارم صرفا دانش منفی من است. چیزهایی که نمیخواهم باشند و معیاری که بعدا میزان موفقیت خودم را در این راه بسنجم .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد