دوازده آگوست

حال و آینده برای من هیچوقت چنین روشن و شفاف نبوده که امروز هست. بعد از اینکه کار برنامه ریزی ده ساله به خوبی به انجام رسید احساس سبکی خوشایندی دارم , یک پلان نسبتآ بزرگ و دقیق که به تمام جزئیات دقت شده .. الان میتونم نفس راحتی بکشم و خوشحال باشم . 


امروز اولین روزی بود که شروع کردم و واقعیت اینه که شروع خوبی نبود !.. اینجاست که فکر میکنم آخرین Bug برنامه من خودش رو نشون داد . 

من در تمام روزها و ماههای گذشته مرتب به این فکر میکردم که از کجا شروع کنم و چه هدفی رو انتخاب کنم؟ اما حالا که همه چیز به خوبی مشخص شده زمان خوبی برای شروع نیست.

موضوع بعد دیگری از زندگی من هست ! من هدف دارم , شغل دارم و دارم بیست و هفت سالگی رو تجربه میکنم .. اما هنوز در نقطه تعادل زندگیم قرار نگرفتم و یک زن میتونه این موهبت رو به من هدیه کنه .


دیگه لازم نیست نگران این باشم که با زمان چه کار کنم , دیگه نگران هیچ چیز نیستم و می خوام مدتی فارغ از هر دغدغه فکری به خودم برسم و عشق زندگیم رو پیدا کنم . روزی که احساس کردم وقتشه برمیگردم و برنامه رو از سر میگیرم.

---

اگه تو بگی آیا بهتر نیست که به صورت موازی عمل کنیم؟ من میگم نه . میخوام از زندگیم لذت ببرم و تمام انرژیم رو روی ورزش متمرکز کنم .  

به سوی باهوش بودن و موفقیت. 


نظرات 2 + ارسال نظر
هادی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://hadishirazi.blogfa.com/

تو موفق میشی پسر، مطمئنم، زمان زیاده و تو در جای خوبی ایستادی

سمیرا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

You can do that ...go on friend

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد