دوم نوامبر

دقیقآ دو هفته پیش یک تصمیم سخت گرفتم و حالا اعتماد به نفس بیشتری دارم , اراده راسخ تری هم پیدا کردم. بعدش تونستم یک هفته و نیم برنامه ورزش رو ادامه بدم ولی یه مشکل اساسی پیدا کردم, انرژی.

الان دیگه موضوع فقط این نیست که وزن کم کنم, موضوع یک تغییر اساسیه در سبک زندگی . 

باید همه چیز رو مدیریت کنم و مطمئنم که خیلی خوب از پسش برمیام, قبلآ اینو ثابت کردم .


روحیه 

انرژی 

استراحت

تغذیه

برنامه ریزی و اندازه گیری

تفریح

کار


باید مثل یک انسان توسعه یافته رفتار کنم , باید همه چیز رو حساب کرد و جای کمتری برای خطا باقی گذاشت. 

……………………………………………………


این اواخر در ذهنم فکر بی اساس و بدی شکل گرفته , فکری فریبنده که میتونه منو از یک فرد خودساخته به سمت یک مفت خور متوقع و بی هنر بکشاند, انتظار کمک از پدر!.. چه فکری! اینجاس که باید ؛شاشید؛ ]به معنی واقعی کلمه[ به تمام دست آوردهای بدون زحمت .

من همیشه به این افتخار کردم که روی پای خودم ایستادم , حالا هم اصلآ دوست ندارم افتخارم رو با هیچ چیز تاخت بزنم. 


ـــــــــــــــــــــــ


اینارو از تو یادداشتهای قدیمیم پیدا کردم!

؛؛

یک جهان سومی هستی اگر..

هدف بزرگی نداری و بدون محاسبه قبلی دست به انجام کار میزنی, 

کسی هستی که مایوس و تسلیم و ناامید می شوی

کسی هستی که به سرعت از نظرش بر می گردد

کسی هستی که بیشتر تردید میکنی و کمتر با قاطعیت رفتار میکنی

و کسی هستی که کمتر فکر میکند و بیشتر حرف میزند ؛؛



نظرات 1 + ارسال نظر
barfhost شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.barfhost.com

سلام از وبلاگتون دیدن کردم
شما هم میتوانید با هزینه بسیار کم وب سایت داشته باشید

برف هاست ارائه میزبانی وب, ثبت دامنه, سرور مجازی, سرور اختصاصی

با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل
www.barfhost.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد