بیست و نهم ژانویه


امروز سه شنبه است و تعطیل رسمی, آسمان ابری و هوا و خنک و فرح بخش , چیزی که از ماه بهمن انتظار نداری.. بگذریم!


این مدت کارهای زیادی انجام دادم. به مهدیه پیشنهاد دوستی دادم و بهش واقعآ علاقمند شده بودم , همه چیز خوب پیش میرفت اما جواب مهدیه منفی بود,[یه چیزایی اینجا بود که پاک کردم!] به هرحال وجودش تاثیر خوبی گذاشت و منو به حرکت انداخت. 


شرایط داره به شکلی پیش میره که فکر میکنم به زودی بتونم از شرکت بیرون بیام و کار خودم رو شروع کنم. این با کمی ترس از آینده همراهه, ولی میدونم زندگی برای آدمهای ترسو, سخت و فرساینده است. باید ریسک کرد و جسارت داشت , حتی اگر شکست بخورم پشیمان نخواهم شد.


این کارهایی است که در آینده نزدیک انجام خواهم داد:

خداحافظی از انیمیشن - شروع برنامه نویسی - ورزش منظم - پیدا کردن یک دختر خوب و عملی کردن ایده های تجاری ام.


تصمیم دارم از تمام ظرفیت و امکانات موجود برای رسیدن به اهدافم استفاده کنم . هیچ کمکی رو رد نمیکنم اما در نهایت فقط روی یک چیز حساب خواهم کرد, خودم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد