هجده مارچ

اولین روز از تعطیلات آخر سال , این روزها بیشتر و بیشتر ابرهای ابهام از زندگی من کنار میروند و به آرامی به درک عمیق و منحصر به فرد خودم از زندگی میرسم.


آخرین فصل از زندگی گذشته ی من به پایان رسید و امروز در آستانه ی یک دوران جدید قرار گرفتم , دورانی که برخواسته از یک تفکر جدید و فلسفه ای روشن و صریح است. یک کانسپت جدید از درد و رنج , ترس, نگرانی و دغدغه ها, تلاش و هدف, سختی, آسایش , و شکست و پیروزی.


چه میشود اگر بفهمی که هیچ چیز آن سوی مرگ نیست ؟ اگر به این فکر کنی که همه چیز آنجا تمام میشود و چیزی به نام ابدیت وجود ندارد؟ آیا بهتر زندگی نمیکنی؟ آیا بیشتر متوجه این فرصت نمیشوی؟ فرصتی که فراهم شده تا در کالبد باهوش ترین گونه ی هستی قرار بگیری! شانسی که نصیب تو شده تا یک بار همه چیز را تجربه کنی و بعد دوباره به چرخه ی ذرات هستی بازگردی


اگر به این فکر کنی که در طول تمام این سالها باور غلطی در ذهن ما تکرار شده بود تا از مردن نترسیم , میبینی آنقدر تکرارش کردیم که مفهوم واقعی زندگی را فراموش کردیم! باورهای قدرتمند دنیایی خیالی را در برابر تو قرار میدهند, تو به خلسه فرو میروی و واقعیت را نمی بینی.


اگر فکر نکنی که همه چیز با مرگ تمام میشود زندگی برایت اهمیت چندانی پیدا نمیکند, در برابر درد و رنج دلیل چندانی برای ادامه نداری و به پایان فکر میکنی , به پایان و رها شدن از تمام سختی ها و آزادی از قید کالبد وجود به امید دنیایی موهوم. من اسمش رو میذارم پسا-مرگ اندیشی, با این اندیشه تلاشهایت رنگ امرار معاش به خود میگیرند و از شاد بودن هراس داری , هراس بیداری از خوابی که به آن فرو رفته ای و مواجه شدن با چیزی که تمام باورهایت را به چالش میکشد.


درد و رنج مفاهیم واقعی زندگی هستند و باید بدونی چرا تحملشون میکنی , هیچ تضمینی برای حیات ابدی نیست! باید ارزش زنده بودن رو درک کنی و هرجور که دوست داری زندگی کنی.  


There is Nothing after this life! You're only given one shot, so take this opportunity , leave All your fears behind To discover the world around, try to know everything and seek the Real life adventures

Do what you like to do, Face with your weakness and embrace the pain and difficulty.. and, Enjoy the Life

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد