هجدهم اردیبهشت


 Plan for New situation - Version 2.0b



این نسخه دوم برنامه روتین هفتگی من است . به این نتیجه رسیدم که میتونم سبک آزادانه تری رو انتخاب کنم و مطمئنم اینجوری میتونم بهتر از ذهنم استفاده کنم.


متوجه شدم که ما در ناخودآگاه چقدرRegular فکر میکنیم و تمامآ تلاش میکنیم که یک حالت متعارف را انتخاب کنیم . این همان Box انتزاعی است که ذهن را مجاب به تصمیم گیری عادی میکند و قوی ترین دلیل این انتخاب غریزی, وجود ضمانت و یا باور به وجود یک نتیجه قطعی است . پس ما یک رویه تکراری را انتخاب میکنیم تا در عادی بودن ممتاز باشیم! 


برنامه قبلی من از درون این جعبه طراحی شده بود که شامل یک دیسیپلین اداری برای انجام کارهایم بود, شاید قبلن تصور میکردم که این برنامه با خودش ضمانت اجرایی به همراه می آورد , اما این اتفاق نیوفتاد و من هم دیگه اونطور فکر نمیکنم. برای انجام دادن کارهای متفاوت باید متفاوت فکر کرد , و برای متفاوت فکر کردن باید متفاوت زندگی کرد.


در برنامه جدیدم از نظم ساعتی خبری نیست و فقط برای جلوگیری از تداخل و بی نظمی طراحی شده . 


روتین ورزش -‌ یک شنبه و سه شنبه و پنج شنبه +] شنبه متنوع و سبک [


روتین کار - تمام روزهای هفته به غیر از جمعه ها و پنجشنبه عصر که برای ملاقات دوستان و زمان خودم کنار گذاشتم.


  • اهداف و Deadline کارهام نباید با تاخیر روبرو بشوند
  • برای کلاسها باید مطالعه فراتر از درس داشته باشم
  • روزهای آخر هفته نباید با استرس کار انجام نشده همراه باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد