سه خرداد

انفعال و عدم تمرکز . وضعیت پیشرفت کارم اصلن رضایت بخش نیست. خودم میدونم اینطوری به جایی نمیرسم, صبر کردن برای یک اتفاق استراتژی نیست . اگر همین امروز کاری انجام ندم در آینده هم اتفاق چندانی نخواهد افتاد . 

میدونم که قانع بودن خوب نیست و باید ریسک کنم . اما فقط این نیست , هنوز مانعی بر سر راهم هست به نام رخوت . اینکه بشینی و مثل ابولهل فقط به روبرو نگاه کنی آینده ای برات تضمین نمیکنه. یک هفته از مهلت پروژه ام عقب افتادم و ده روز میشه که هیچ مطالعه ای نداشتم , شاید بتونم تقصیر رو گردن سفارش کاری که گرفتم بندازم اما خودم میدونم که پیشرفت کردن این شکلی نیست . 


هفته ی آینده پر از کارهایی است که فقط برای پول انجام میشه و اگر خوشبین باشم نزدیک بیست روز طول میکشه . برای همچین کاری نمیتونم مدت زیادی پروژه خودم رو عقب بندازم . پس باید بیشتر و بیشتر به EFFICENCY برسم و فقط روی هدفم تمرکز کنم . 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد