دوازده خرداد

یه جای کار لنگ میزنه . من این مدار رو طراحی کردم , ولی خبری از یک جریان قوی نیست تا همه ی سیستم به کار بیوفته . نمیدونم آیا چیزی رو جا انداختم یا از حالا به بعد فقط باید عمل کنم . شاید انرژی که در اثر کار به وجود میاد خودش عامل اصلی جریان باشه و لازم نباشه اینقدر همه چیز رو آنالیز کنم , به همین سادگی؟  یعنی اگه همه چیز به این سادگی باشه فقط کافیه که بر اینرسی موجود غلبه کنم و چند تا استارت قوی بزنم.


میدونم که باید ساختار ذهنم تغییر کند تا بتونم خیلی مستمر تلاش کنم . این یعنی تغییر بخشی از شخصیتم که آسایش طلب, سست و تکلیف گریز است. هیچ راه سریع و آسانی به فکرم نمیرسد ! برای reprogram پایین ترین سطح نمیشه از دیالوگ استفاده کرد.. پس تنها راه برای تغییر ساختار, تغییر رفتار و عادت هایم است


اگر بتونم مقاومت ساختارم رو درهم بشکنم میتونم اونو به دلخواه تغییر بدهم . و این شاید یکی از جذاب ترین و سخت ترین بازی هایی باشه که تا حالا داشته ام .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد