بیست و چهار خرداد

قبل از این که شروع کنم باید یک نقطه ی عالی و مناسب پیدا کنم . مسائل متعددی هستند که باید دقیق و روشن جوابی برایشان پیدا کنم , راه حلهایی که تردیدی ایجاد نکنند. 

باید راه حماقت را بست , اشتباهات گذشته را پذیرفت و بر هیجان و خشمی که از آنها دچار میشوی غلبه کرد. نتیجه هرچه که باشد نباید آنرا از پیش تعیین کرد؛ به تو شانس انتخاب صحیح و برتر داده شده و احمق بودن و احمق ماندن انتخاب خوبی نیست . اگر تضمینی برای آینده ی خوب وجود داشته باشد آنرا انتخابهای درست تو می سازند.

باید به قول راسل, صرفنظر از آنچه تمایل شماست واقعیات را آنطور که هستند ببینید.


 واقعیت ها به نظر نقطه خوبی برای شروع هستند.


واقعیت اول: یک زن جدید وارد زندگی من شده

واقعیت دوم: من به اندازه کافی حساب شده عمل نکرده ام , کم دقت , فراموش کارکم قاطعیتغریزی , نامطمئن , نگران , ضعیف و اعتماد به نفس پایین

واقعیت سوم:  محدودیت انتخاب در شرایط کنونی و نداشتن تصویر واضح و واقع بینانه از آینده 

واقعیت چهارم : شرایط نسبتآ خوب رابطه

واقعیت پنجم: نارضایتی من از عملکرد خودم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد