یکم تیر

به نظر میرسه باید یک تجدید نظر اساسی در نگرشم داشته باشم. در وضعیتی که الان هستم خیلی راحت میتونم بگم تصمیمم در مورد ازدواج کمی عجولانه و حساب نشده بود! به خاطر اینکه هنوز این ریسک خیلی زیاد وجود داره که انتخابم چالش برانگیز و نادرست باشه . 


دیگه نباید اینقدر مستقیم عمل کنم , این یک اشتباه محضه! تا وقتی به اندازه کافی تجربه کسب نکردم نباید از چنین روشی استفاده کنم. وقتی بدون دونستن جزئیات, مستقیم با یک زن برخورد میکنی شانس شناخت صحیح رو از خودت میگیری, و این راهش نیست . باید از بیرون وارد شد, قدم به قدم.

و این خیلی مهمه که از این به بعد هرگز نباید احساسات و عواطفم رو درگیر یک ارتباط کنم , کاملآ خونسرد و ریلکس!


هادی کمک کرد بفهمم کجا اشتباه کردم و بابت این ازش تشکر میکنم

تقریبآ فهمیدم که باید چکار کنم, باید بیشتر وارد جامعه بشم و گستره ی ارتباطی ام رو بیشتر کنم. وقتی در سطح معقولی نیازت برطرف شده و اعتماد بنفس خوبی داشته باشی میتونی بهترین انتخابت رو انجام بدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد